Det här ingår i serviceavtalet:
Serviceavtalet är ett abonnemang. Du betalar en månadsavgift och kan sedan känna dig trygg i att din gaspanna får bästa möjliga service.
Du som bor inom vårt gasnät är välkommen att teckna ett förmånligt serviceavtal med oss. Regelbunden service är ett bra sätt att hålla din värmeanläggning i bra skick med hög driftsäkerhet, låg förbrukning och lång livslängd. För närvarande erbjuder vi service på de flesta gaspannor från Vaillant, Weishaupt och Viessmann.
Serviceavtalet är ett abonnemang. Du betalar en månadsavgift och kan sedan känna dig trygg i att din gaspanna får bästa möjliga service.
Du väljer själv hur ofta du vill ha service utförd (två gånger per år, en gång per år eller vartannat år, se prislistan nedan)
Som serviceavtalskund kan du felanmäla dygnet runt på 020-55 66 00. Utanför ordinarie kontorstid tar vår larmoperatör emot samtalen. Våra tekniker kontaktar dig därefter för bokning av tid så snabbt som möjligt. Om möjligt bokas besöket under ordinarie arbetstid, helgfria dagar mellan 07.00-15.00. Felavhjälpning utanför ordinarie arbetstid utförs fram till kl. 21.00.
Gäller vid reparationer och ersättningsmaterial vid servicebesök.
Välj själv hur ofta du vill ha din panna servad: En gång i halvåret, en gång om året eller vartannat år. Du väljer själv hur ofta du ska få besök av våra servicetekniker. Serviceavtalet är ett abonnemang och månadsavgiften avgörs av hur ofta du vill få din panna servad (Antalet besök gäller förebyggande servicebesök, kostnader för eventuella akutbesök tillkommer). Se fullständig prislista här.
Månadskostnad serviceavtal: Gas villa (inkl. moms) | |||
Produkt | Beskrivning | Månadskostnad | Bindningstid |
Tvåårsavtal | Ett servicebesök vartannat år | 119 kr | 2 år |
Ettårsavtal | Ett servicebesök per år | 189 kr | 1 år |
Halvårsavtal | Två servicebesök per år | 319 kr | 1 år |
Övriga avgifter som arbetstid, framkörningsavgifter etc. kan tillkomma. Se komplett prislista här.